Sahabat PERKIM

Friday, November 18, 2011

Nyawa di hujung senjata



Beginilah pandangan Rabbi Yahudi:
Mengutip sebahagian dari Kitab Talmud, Rabbi Sholomon Elyaho menyatakan :


“Jika kita membunuh 100 orang Palestin, tetapi orangPalestin itu tetap menolak untuk menghentikan serangan roketnya, kita harus membunuh orang Palestin 1000, dan jika kita membunuh orang Palestin 1000, tetapi orang Palestin tidak menghentikan serangan roketnya ke Israel, maka kita harus membunuh 10.000 orang Palestin, dan kami harus terus membunuh orang Palestin, meskipun jumlah orang Palestin yang dibunuh sudah mencapai satu juta, dan waktu harus dihabiskan membunuh orang-orang Palestin", tegas Rabbi


Sholomon Dalam Mazmur mengatakan:


"Aku harus terus membunuh musuh danmenangkap mereka, dan aku tidak akan berhenti sampai mereka benar-benarhabis", menurut Talmud.


Jadi, orang-orangZionis-Israel, tidak akan pernah berhenti membunuhi orang-orangPalestin. Mereka akan terus membunuh dan membunuh, sampai orang Palestin habis. Ini sudah menjadi keyakinan mereka.

Bagaimana dengan kita..tak tercabarkan bila saudara kita diseksa dan dibunuh dengan sewenang-wenangnya..?Bila kah masanya kita semua akan turut serta berperang bersama-sama saudara seaqidah kita?Bangun wahai pemuda!!!Tegakkan islam di negaramu kerana itu juga amanah tuhan untukmu.

Tahukah saudaraku,Dendam yahudi terhadap ummat islam sentiasa berpanjangan,dan tahukah saudara,Bara dendam yahudi tidak pernah padam bahkan mereka kembali menyala untuk membakar jiwa-jiwa ummat islam dan tahukah kenapa mereka tidak menggunakan cara mereka itu untuk memusnahkan ummat islam yang lainnya?Kerana mereka tahu,sekiranya mereka gunakan cara kekerasan,mereka akan lenyap,tetapi mereka menggunakan cara kelembutan,dengan cara yang tidak mampu disedari oleh umat islam sendiri.

Melalui persekolahan,pengikhtirafan,kehidupan sosial manusia dan lain-lainnya semata-mata mahu mematikan cahaya keagamaan dalam diri kita.Wanita tiada lagi sifat malunya bahkan hilang ketinggian maruahnya,Anak-anak tiada lagi sifat tunduk pada ibu-bapa,Pemuda dan pemudi leka dengan dunianya,Orang tua di aniaya.Oleh itu wahai pemuda,Ayuh,sama-sama kita mantapkan jiwa untuk terus melawan bangsa-bangsa yang dilaknat tuhan ini.Yahudi matilah yahudi!!


'Allah S.W.T.berhak menguji hamba-NYAyang muslim dengan apa sahaja yang Dia kehendaki sebagaimana Dia memberikan pahala kepada muslim yang menghadapinya."

No comments:

Post a Comment